Baby lips denediniz mi?

Yaz geldi diyoruz diyoruz ama ihtiyaçlar bitmiyor! 


Bikiniler,plaj kıyafetleri,terlik,şapkasız asla, aaa güneş kremi olmadan olmaz cildim leke olur derken bir şeyi ihmal ediyoruz. Dudaklar. Kurumuş,çatlamış bir görüntü ile plajlarda daha da üzüyoruz. 

Bilmiyorum benim en büyük sıkıntımdır dudak kuruluğu. Peki bu ürün incelemem nasıl ?
Aslına bakarsanız bence en önemlisi hafif. Ağırlık yok. Inanılmaz dikkat çekicilik yok. Tabi hiç belirsizlikde yok. 

Renk vermemesi benim için artı durumları. Tek sorunu kokusu. Ben bir koku almadım. O da olsaydı 10 puandı hemde yıldızlı ,ama yinede 9 alıyor benden. 
Denemediyseniz hemen edinin. Gratis ve watsons mağazalarında bizimle. 5,90 tl ile. 
Kocaman sevgiler. 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri