Nemlendirici dünyasında karşılaştırma


Herkese merhaba! 

Benim en sevdiklerim kremler. Bugün konuğum en yakınlarım. Çok seviyorum kokulu güzel kremleri. Size küçük görselinden paylaşıyorum 



Peki bu ürünler kimler hemen cevabı 

1) oriflame strawberry & cream 

Ben hiç memnun kalmadım garip bir akışkanlığı var elinizi aşağı doğru tutsanız yere dökülüyor o derece. Benden 10 üzerinden 3 aldı. 3 ü de kokusu için. :))))


2) delia coral aloe veralı bu ürün ise çok başarılı çünkü gliserin içeriyor. 10 üzerinden 8 aldı. 2 puan ise bu kremin garip kokusu yüzünden kırıldı :)) 


3) Osmanlı sabunlarının acı bademli kremi ise, gayet başarılı yoğun nemlendirici içerir. Eskilerden bize kalan kalıcı bir koku ve nemlendirici bu kremde. Benim için kokusu ağır olduğu için 10 üzerinden 6 :) 


4) Lolita lemnicka bu tam anlamıyla müthiş bir koku. Parfümünü da kullandığım için bakılarak sürüyorum fakat sadece kokusu için :)) nemlendirme özelliğini unutmuşlar. 10üzerinden 5 


5) Vaseline herkesin çok severek kullandığı ürün çikolata kokulu kremi. Çok güzel başarılı ama kalıcı bir nem olmadığı gibi kokuda uçabiliyor. Belki biraz gliserin e ihtiyaç vardır. :) 10 üzerinden 7 :) 



6) son ve en iyi puan alan ise Yves Rocher vanille (organik vanilya) kokusu güzel nemi güzel daha ne olsun. 10 üzerinden 10 !!! :) 




İşte son sıralama 
  

En iyisi Yves Rocher :) 

Mutlu haftalar kocaman sevgiler. 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri