Kahraman toka 'donut'





Eğer sizlerde bir kere bile kullanmış iseniz ne kadar Kahraman bir toka olduğunu bilirsiniz. 
Aslına bakarsanız göründüğü kadar basit bir görüntüde sağladığını da düşünmüyorum gayet bakımlı ve güzel görünüyor. :) 

Yapılışı da çok kolay at kuyruğunuza takıyorsunuz kalanlarınetrafına doluyorsunuz. 




Saçlarınız bakımsız görünüyor yada duş alma sorununuz var ise sizler için bu toka hayat kurtarır. 
Özel günlerinizde de yükünüzü hafifletir. Özellikle şekil alması konusunda yardımcı. 

Ben ise bu topuz şeklini çok sevdiğimden yapıyorum size bir sır bu seneye kadar saçlarımı toplamazdım bile. Kulaklarımın kepçe olduğunu düşündüğümden. Ama çevremde kimse bunu itiraf edemiyor. Ben bu Topuz'u çok sevdiğimden arada yapıyorum. Aslında çok seviyorum toplu saçı ....

Sizler de bir tane edinmelisiniz kızlar :))) 
Hemde çok uygun fiyata. 


Sevgiler :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri