Zara's fashion

                                      Herkese merhaba


Bu postumun güzel mi güzel bir teması var. Hepimizin severek alışveriş yaptığı ZARA markası. Aslında ben bu markanın gelişmesini çok takdir ediyorum. Beni tek üzen sezon sonu olan indirimleri gorunce sezonda bu urunleri bu fiyata nasıl alıyoruz diyorum. 

Her neyse çok konuştum :)) 





Softluğu sevdiğim kadar hiçbir şeyi sevmiyorum.Turuncu ceket çok kullanışlı değil mi sizce de :) ince triko ve yün elbise de çok zarif. 

Bu ürünler en çok satılanlarda yerini almış bilginize....




Bu çok kullanışlı parça beni benden aldı. Plajda ve gümmlük hayatta kesinlikle kullanılacak bir parça. Bayıldım. 
Bu sanırım geçmiş bir koleksiyon fakat ben bayıldım. Aynısını diktireceğim:) 



Kocaman sevgiler....





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri