Med cezir de beğendiklerim

27 şubatta yayınlanan med cezir dizisinden birkaç parça nasıl hoşuma gittii...
 
 Aslına bakarsanız ben normalde bu diziyi takip etmiyorum giyen kişilerin isimlerinide bilmiyorum ama dün denk geldim,birkaç kıyafet beğendim anneme diktirmek için araştırırken sizlerle de paylaşmak istedim. 
Bunlar neler mi?? 
Bu ceketi hemen istiyorum. Ne kadar zarif ve güzel değil mi :) 



Bu elbiseyi ben taşıyamam ama taşıyabilende ne kadarda şık durabilir. Ama herkeste değil. Bazı kişilerde çokta basitleşebilir. Bu ayrım çok önemli. Kendimizi tanımalıyız değil ama :) 




Bu küpelere aşık oldum aşık resmen. :) hemen benim olsun isterdim... 




Ne kadarda güzel bir ceket. Buna benzer bir ceketimi böyle yapmaya karar verdim. :) gayet kolay bence...  


Sizlerde beğendiniz mi. Amacım dizi yorumlamak değil. O kadarlık biri değilim fakat ben bu birkaç ürünü çok beğenip kendime uyarlıyorum. 

Sizlerde beğenirsiniz diye düşündüm. 


Kocaman sevgiler size. ! 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri