Makyaj hileleri vol 2

Ahh ah biz kızlar makyaj yaptığımızı sanıyoruz ya.  Bu posttan sonra düşünceleriniz değişecek. Neden mi?! Çünkü bizler makyaj yapmıyoruz. 
Günlük hayatımda ben,cikdime bike birşey kullanmam. Fondaten falan kullandığımda yüzüm sanki inanılmaz ağırlaşıyor benim değil gibi oluyor. Bu durum beni gün içinde mutsuz ediyor ondan pek tercih etmem. Sadece eyeliner kullanıyorum,bunun bile bazen fazla oluşunu sorgulayan ben bu resimleri araştırırken kendimi sevdim. Ben uyandığım zaman ile dışarıya çıktığım zaman da kendimde büyük farklılık görmüyorum. 

Fazla makyajı Bey'lerde çok sevmiyor kızlar. Aklınızda olsun. Açıkçası bende pek sevmiyorum. :) 


Buyrun fotoğraflara.... 







Çok başarılı değiller mi ama...

Kocaman sevgiler,mutlu pazarlar,mutlu bir hafta olsun bu hafta. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri