Kuru cilde son!

Herkese merhabalar,
Uzun zamandır kullanıp memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim bugün sizlere. Ismini hepimizin bildiği bir marka DİADERMİNE 
Cildimi temizleyip uyuyorum,makyaj temizleme vs gibi uygulamalar ile sabah uyandığımda nem dengesi çoktan bozulmuş bir halde uyanıyorum. Unutmayın uyku esnasında vücudumuz hormonlarımız çok çalışır. Özellikle benim gibi az su tüketen biri iseniz sabah kalktığınızda inanılmaz kuru bölgeler oluşmuş olabilir cildinizde. 
Benim sorunum aslında burun çevresi dudak çevresi ve göz kapağı kuruluğu gibi başladı. Dışarı çıkarken avenue nin güneş kreminin dışında bir ürün sürmüyorum. Fakat nemlendirmediğim zamanlarda bu güneş kremi kuruluklarımı göz ardı edemiyordu. 
Yeni çözümüm ise DİADERMİNE 'nin nemlendiricileri. Inanılmaz memnun kaldım. Temizleme uygulamasından sonra nemlendirip yapabiliyorum. 
Eğer bir memlendiriciye ihtiyacınız var ise sizlere de tavsiyem olsun. Fiyatı da uygun ben indirim zamanında iki paket almıştım. Hala kullanıyorum. 



Kocaman sevgiler ! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri