Haftanın seçilen ürünleri

Sizlerde sever misiniz dergi karıştırmayı?ben özellikle koşu bandında bunu çok yapıyorum. Nasıl mı? Koyuyorum dergiyi onume. İlgimi çekenleri yurume esnasında bir güzel okuyorum. :) 
Ve karar verdim her hafta sizler için seçtiğim markalardan bir kaç ürün paylaşacağım. Bakın bu ürünler rengarenk,güzel havadan etkilenmiş olmalılar.... 


Laf aramızda kusura bakmayın dediğim gibi yürürken yaptığım için kaliteli çekimler değil. :) beğenmenizi umuyorum. Sevgiler! :) 






Kolyeler benim için ,çok önemli,çantalar ile tarifsiz. Eğer farklı çantalar postumu okumadıysanız hemen TIK TIK 



Koton markasının bu şort ve ceketini çok beğendim sizce de güzel değil mi? 


ETRO markasının güzel tasarımlarından tulum ve pantolana bayıldım...



Deriden markasını zaten severdim ama bu turuncu ile beni ilgi onun üstünde 



Saat tutkunu ben,fendi markasını hiç kullanmamış olsamda tasarım gayet başarılı. Ayrıca kullananlarda gayet memnunMUŞ. Dediğim gibi kulaktan dolma bilgi :) 


Bu ayakkabı ise favorim favorim. Ayağı sarış şekli ve duruşu muhteşem! 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri