DIY ve 8mart indirimlerinden arda kalan





Herkese merhabalar! 
Yepyeni bir post ile sizlerleyim. Herkesin başlığı aynı değil mi. Watsons ve gratis çılgınlığıdır gidiyor. 
Bir itirafta bulunayım ben bu sene pek yararlanamadım. Benden dolayı mı bilemedim. Ayrıca gratis Manisa'ya açılmalı yetkililere duyurulur. :)) 
Benim aldıklarıma gelince. Manisada olanlar ile yetinerek....


Görüldüğü üzere rimmel,flormar,maybelline,watsons ürünleri ile bir karışım yaptım. 
Maybelline jel eyelineri denemeyen kalmamalı bence. Ben çok memnun kaldım. Ruj tam istediğim renkti bordo :) rimmel rimelini istiyordum fakat beklediğim gibi bir ürün olmadı. Benim kirpiklerim için en ideali,pastel maalesef. :) (turuncusu) 
Fırça setimden çok memnun kaldımm. 


Fırça setinden bahsetmiş iken,sizlere yaptığım DIY projemi söyleyeyim. Herşeyde farklılık şirinlik,şıklık arayan ben onları süsledim. Boncuklu boncuklu yaptım. 

Daha yoğun yapmak sizin elinizde. Silikon tabancasıyla daha uzun ömürlü oluyor bilginize. 



Kocaman sevgiler size. 
Bu anlamlı gün indirimler ile kalmamalı. Emekçi kadınlar gününüz kutlu olsun. Kadınların seslerinin hep duyulduğu,yönetici,yöneten liderler olduğu nice güzel günlere.... 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale