Sevgililer gününün anlam ve önemi

Bana kalırsa bugün aşkın,sevginin günü. Ama nasıl. Mesela çok sevdiğim turuncu rengimle günüm,çok sevdiklerimle günüm,sevdiğim bardağımla,sevdiğim insanla günüm. Sevgili olarak daraltmak çok saçma değil mi :) monoton giden ilişkiler için renk olabilir belki bugun ama benim için değerleri bu kadar kapsamlı. Her günümüz bu kadar kırmızı,canlı,diri,sevgi dolu aşk dolu geçsin....
Gelelim ben bugun ne yaptım. Alışveriş yaptım alışveriş çok sevdiğim ayakkabı modelini kotonda buldum sonra dayanamadım birkaç alışveriş daha yaptımm. Gözlük kılıfı olarak kullanacağım bir cüzdan ve bileklik ile kotonun %70 indirimini kapattım. Neler mi aldım buyrun.  Bu arada laf aramızda size sevdiceğime aldığım hediyenin paketini de atıyorum. Daha kendisi görmedi. :) kocaman sevgiler. (Hediye paketi kendi tasarımımız annemin elleri ile :)) ) 

KOCAMAN SEVGİLER 


Aşk dolu günler. Sevgililer,sevgi gününüz kutlu olsun. 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri