Hindistan cevizi nasıl yenir?

Hindistan cevizini hepimiz süpermarketlerde yada manavlarımızda görüyoruzdur. Sizde benim gibi hep görüyor merak ediyor almadıysanız. Bence artık alabilirsiniz. 
Gerçekten ciddi anlamda kolaymış. Suyunu ben pek sevmedim ama annem çok seviyor. Suyunun faydalarını okumanızı tavsiye ederim. Mide rahatsızlıklarında,sindirimde çok yararlı. Annem ve babamla yaşayan ben,evimizde hep organik şeyler tüketilir. Bu hindistan cevizlerinden de eskiden hep alırlarmış. Kendilerine hindistan cevizi tozu yaparlarmış. İşte şimdi onlar için iyi oldu benim merakım ile yeniden aldım o kucuk toplardan :)) peki şoyle yapalım. Hazırlanışını sizin için fotograflarım. Umarım faydalı olur. Sizi seviyorum. 


Kocaman opuyorum! 





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri