Geç kalmış yazılar geçidi

(Fotoğrafımız yamanımız,aşk o aşk) 

Herkese merhabalar!! 
Benim için yoğun olan bir haftaydı onun için geç kalmış bir post ilan ediyorum bu yazımı :)
Neden mi dediniz??
Çunku yılbaşı telaşı daha sonrasında erkanın doğum günü derken bu gün oldu pilim bitmiş. 
Ama çok guzel bir hafta geçirdim gerçekten... Yılbaşında izmirde guzel ve eğlenceli bir organizasyondu. Aslına bakarsanız yeri guzel değilde biz güzeldik sanırım. Neyse detaylar fotoğraflarda gizli. 

Bu arada yılbaşı gerçekten çok eğlenceli geçti. İşte o fotoğraflar. 





Dediğim gibi sizlere payetli bir elbise giydim rengi çok hoşuma gitti...


Onun dışımda erkanın doğum günü için annemin tasarladığı bluzun rengi benim içindi adeta. TURUNCU
Önu kısa arkası uzun olarak tasarlayıp diken anneciğimin eseri :) 


(Erkanın doğum günü için seçtiğimiz yeri size özel olarak yazacağım opuyorum!)

Hepinizin Tekrar tekrar yeni yılını kutlarım. Kocaman sevgiler size! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri