Benim doğum günü ayrıntılarım.

Aslına bakarsanız öyle doğum günü kutlayan biri sayılmam ama sevdiklerimin yaptığı suprizlerle çılgınlar gibi eğlenebilirim. Bu doğum günümde onlardan biriydi. Nasıl güzel geçen bir gündü. Anca sizlerle paylaşabiliyorum maalesef. Ama detaylar hemen aşağıda. 
Doğum günü akşamı giydiğim elbisemi annem dikti fakat tam bir fotoğrafı yok maalesef. Cunku oyle boydan çekmeyi unutmuşum. Ama sizler için yine giyip çekileceğimm.  
Detayları,elbisem bordo kısa elbise sırtı derin bir v ve dekoltenin sonunda buyuk bir fiyonk detayı vardı. Ben hep sevimli birşey eklmeyi severim ya renginde yada detaylarda 
Herneyse once dükkanımızda yaptığımız güzel kutlama sonrasında akşam Erkanla çok güzel bir yeöek yedik. Gülümseyişim belli oldu mu çok :))
Ama hepsinin dışında olan aslına bakarsanız benim her gunum doğum gunum kadar guzel inanın. Çok şanslıyım. Erkek arkadaş aile dostlarım tarafından....
İyi ki doğmuşumda bulmuşum onları. Şeymamın hazırladığı video çok güzel. En sevdiğim şarkılardan biri Yalın , Sen en güzelsin eşliğinde videom çok güzel.selinimin hazırladıkları da...
Herşey çok çok güzeldi. 
Sizi çok seviyorum. 
Kocaman sevgiler. 













Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale