Waffle





Havalar çokta soğuk değil ama ben inanılmaz derece de waffle düşkünü oldum şu sıralar...Düşündüm düşündüm hep waffle dışarda yenilmez diyerek sizlerle paylaşımda bulunuyorum...Haydi kızlar yapıp yapıp yiyelimde hepimiz baskül ailesi olalım :)))
acilen makinasını bulmalıyım sanırım .

Malzemeler:
  • 2 yumurta
  • 1 yemek kaşığı toz şeker
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı tuz
  • Yaklaşık 1,5 su bardağı un
  • 1 su bardağından biraz fazla süt
  • Çeyrek su bardağı sıvı yağ
  • Kakaolu fındık kreması (kahvaltıda yediklerimizden)
  • Çilek ,muz, kivi
  • ceviz, badem, damla çikolata, bonibon...zevkinize göre süsleyebilirsiniz.
Waffle tarifi:
  1. Yumurtaların aklarını ve sarılarını ayırın. Yumurta akını vanilyanın yarısıyla mikserle köpürene kadar çırpın.
  2. Yumurta sarılarıyla toz şekeri de ayrı bir kapta çırpın.
  3. Köpürttüğünüz yumurta akı vanilya karışımının üstüne süt, sıvıyağ, kabartma tozu, kalan vanilya ve tuzu ekleyip karıştırın. Karıştırmaya devam ederken bir yandan da yavaş yavaş unu dökün.
  4. Son olarak Çırptığımız yumurta sarısı ve şeker karışımını da ekleyip karıştırın.
  5. Waffle makinesi yada tost makinesi veya teflon tavada birer kepçe dökerek 5-6 dakika pişirin. Benim tost makinemin waffle yapma aparatı var ben onu kullandım.
  6. Üzerine kakaolu fındık kreması sürün. Dilediğiniz meyve ve kuru yemişlerle süsleyin.

Bu tarifi beğendiğim için sizler için Pasta tarifinden aldım.:) 






HAYDİ KIZLAR HEPİMİZ WAFFLE YAPALIM.

Yorumlar

  1. sizin tost makinası hangisi acaba çiçekli waffel yapmış ?

    YanıtlaSil
  2. senem hanım o çicek olanı internette bir arkadaşım paylaşmış oradan aldım fakat öteki makinadan migros dahil olmak üzere heryerde var :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale