Birileri üşüdüm mü dedi?

Sanırım havalar değişmeye başladı.Eylül güzel yüzünü gösterdi,yapraklar direnmeye başladı.Bende dergileri ve siteleri dolaşırken gördüğüm dip notlarını paylaşmaya hemen karar verdim.
Kızlar bence hemen notlarınızı alın bilinçaltınıza :)

Geliyooooorrr


1) Mutlaka biryerlerde ekose ayrıntısı olmalı özellikle kabanda;








2)Mutlaka ekru rengi kullanıyoruz kızlar !





3)Bel kemeri ayrıntısı altın sırma şeklinde başlasada kışında bizimle ama farklı çeşitleri ile;





4)Deriyi sevmeyenler ocak dışısınız! Mutlaka sevilmeli özellikle deri etekler!




Eee benden bu kadar şuanlık mutluluk dolu günler sizin olsun.!

Yorumlar

  1. güzel paylaşım olmuş çok teşekkür ederim :)))
    MODA GÜNÜ

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim ilgine.. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Zerrin hanımcım,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim :)))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim,
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar birlikte olmak dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri