Trend Alarmı !


Evet bugün sizler için çok yararlı bir post hazırladım,hemen başlıyorum anlatmaya...
Bu senenin yaz modasını hep duyurduk duyurduk fakat son olarak sizin için derlemeye karar verdim.2013 yaz modasında sokakta neler var neler olmalı onları sizlere sırayla yazıyorum hemen. :)
Kızlar moda öncelikle sizlere yakışandır fakat biraz etrafa kulakta vermek gerek.Başlıyorum o halde ...


1) Neon renkler hep bizimle...
Ne alıyorsanız neon seçeneği varsa tercih edin! 










 2)Benim modam olan 'Turuncu'. Bir yerleriniz de mutlaka turuncu bulundurun.


TURUNCU HER YERDE !

3) Aynalı gözlükler bütün plajlarda !


Çok ta hoş duruyor diye düşünüyorum.


4) Gözlük demişken yuvarlak gözlüklerde şu dönemin en çok satan modeli. !



Özellikle süslenmiş,biraz allı pullu gözlükler.


5)Simli ojeler.Tırnaklar artık parıl parıl parlıyor.





 6) Şeffaf çantalar ; Plajlarda,sokakta,gecelerde şimdi heryerde bizlerinde elinde olmalı.









7) Yüksek belli bikiniler retro rüzgarıyla güzelde duruyor bana sorarsanız.!

8) 2013 için değil ama bütün yaz dönemlerinin en büyük trendi tabiki sandaletler !





9) Güpür modası başını aldı gidiyor abiye kıyafetler plaj elbiseleri etekler derken modanın en büyük trendi oldu bile.!






Evet şimdilik derlediklerim bu kadar yeniden farklı Trend Alarmı için buluşuruz.


KOCAMAN SEVGİLER !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri