Mirkelam Rüyası

Küçüklüğünüz de hepinizin çok hayranı olduğunuz bir sanatçı vardır.Benim ki MİRKELAM'dı. Neden diye sorarsanız,bana hep samimi ve doğal gelirdi.Evimizde elbise dolabının üstünde bir fotoğrafı vardı hiç unutmuyorum her sabah günaydın derdim ona.O dönemlerde 97-98 dönemleriyle devam ederken albümlerini takip ederdim.Koşan adam diye bilinirdi hep.
  • mirkelam (31 Mayıs 1995)
  • Joker(1998)
  • Unutulmaz (2001)
  • Kalbinde parmak izin var( 2004)
  • Mutlu olmak istiyorum (2006)
  • Denizin arka yüzü (2013)
Albümlerinin hepsini yakaladım yaşım gereği.Bütün şarkıları o kadar mutlu ederdi ki beni.CD çalarımda cd'si hep dönerdi.
Şimdi uzun zamandır yapmadığı albüm dolayısıyla yenileri eklenmiyordu çalma listeme ta ki yeni albüm haberini alıncaya kadar.Artık yeniden şarkılarını duyacakmışız bu beni sevindirdi.
Ee o halde biraz geçmişe yolculuk yapalım mı?bakalım o şarkıları dinlerken siz nerelerdeydiniz?

İşte koşan adam;


Ne de güzeldi.Ben bu klibi izlediğim dönemler ne etkilenirdim adeta aşk acısı çeker gibi dinlerdim.Oysaki öyle bir durum yok iken :)
  Birde en duygusal,güzel şarkılarından biri de Unutulmazdır kuşkusuz.Benim için bu şarkı çok özeldir.Çok uzun bir dönemimi kapsar.ama bence bu şarkıyı sevmeyende yoktur. Ee o halde uzun zamandır kulaklarınıza gelmemiş olan Unutulmaz şarkısı;



Evet işte benim küçüklüğümdeki süper kahramanım da MİRKELAM 'dı.Ne de güzeldi.Sizlere sır vermem gerekirse ben küçüklüğüme dönmek istediğimde Mirkelam dinlerim.

KOCAMAN SEVGİLER SİZE! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri