Çanta en önemli aksesuar


Tartışılmaz ki çanta bayanlar için çok önemli bir o kadar da özeldir.Şimdi biraz inceleme yaptığımızda bütün kıyafetleri tamamlayan o özel çantaların aslında kurtarıcı olduğunu görebiliriz.Kesinlikle çantanın üstümüze değil ayakkabıyla uyumuna inananlardanım.Sizler için de durum böyle mi? 
Ben araştırmalarım esnasında neon renklere gözüm takıldı fakat tabiki yaz aylarının olması son zamanlarda yazlık yerlerde olmamıza veriyorum.Kış aylarındada bizim için gayet önemli tamamlayıcı çantalar.
Şimdi sizler için önerilerde bulunuyorum model anlamında ama öncelikle bir arkadaşımın sitesine göz atın derim çünkü çok güzel çantalar tasarlıyor.Hemde bu senenin trendi şeffaf çantalar.Beğenmeme ihtimaliniz yok sanırım hemen Kendimyapdıydım 'a tık tık.
Bunun ile birlikte benim için renk rahatlık kullanış önemlidir.Bu dediklerime pek uymasada şeffaf çantalarada bayılıyorum bu yaz. Onun için benim sıralamamda başta onlar geliyor,benim bu dönem içinde beğendiğim çantalarıda sizler için yayınlıyorum
Kocaman sevgiler;bütün çanta tutkunlarına bu post!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri