Cannes Film Festivali DEDİKODULARI




Evet bu film festivalleri beni hep heyecanlandırıyor fakat ondan sonrası daha fena.Dedikodular dedikodular ... :)
Herkes başlıyor konuşmaya.Bu arada laf aramızda çok fazla şık bayana rastlamadım ben siz ne düşünüyorsunuz? sizlere şimdi kareler göstereceğim görmeyenler için fakat şu var güzel makyajlar var bu gerçek.Peki o halde başlayalım biraz eleştirilere....

 Makyaj güzel olmuş fakat bence dudaklar biraz parlayabilirmiş değil mi?


 Bu kadar iddialı olmak bilmem uygun mu ? :) kırmızı ruj olmasaydı daha güzel olurdu takılar,göz makyajının koyuluğu kırmızı ruj hepsinin birden olmasını çokta fazla sevmiyorum ben.


 Elbiseyide çok beğenmedim ben.Ne bileyim daha güzel bir balık olabilirdi...


 Sade bir güzellik arayışında olan güzelimiz;Bence renkleri kullanmalıydı çok beyaz olmuş.


 Cindy gerçekten yaşının insanı değil tabiki de fiziği de aynı fikirde bizimle...


 Gerçekten güzel bir bayan.Gözleri yeter bence makyaja bile gerek yok :)
 Emma güzelsin çok güzel :))


 Pembe güzelde ne bileyim daha güzel olabilirdi değil mi? :)

 Kırmızı çok yakışıyor sarışınlara bu da bir örnek bence.En sevdiğim ise,az gök makyajı kırmızı ruj.En güzeli de bu.


 Saçları dışında kendisi ve makyajı gözleri güzelde.Hayır hayır saçlar çok kötü...


 Elbisesi gerçekten çok sevimli.Sen giyer misin derseniz evet giymem ama ben beğendim böyle bakınca :)



 Makyajı elbisesi herşeyiyle kusursuz olmuş ben çok beğendim ya siz? 



 Gerçekten o kadar sevimli ve duru bir güzellik ki eleştiremiyorum :)


 Makyaj konusundada pek birşey yapmayan kidman kusursuz bir görünüşe sahip.
 Güzel diyelim değişik :)


 Hintli modacı gayet farklı ve güzel bir görüntü elde etmiş değil mi?


 Yeşilin güzelliği.Eminim gecenin en dikkat çekici olanıydı...



kırmızı güzeldir,herkese bu kadar güzel olmaz.Saçlar ile uyumuda görülmeye değermiş gerçekten.MAŞALLAH :)


Kocaman sevgiler sizler için...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri