Ben yaptım OLDU :)

Evet bugün evde olmamı değerlendirmek amacıyla,evde kullanmadığım bir kotumun artık şort olmasına karar verdim.Bunu nasıl yaptığımı sorarsanız çok kolay.İhtiyacımız olan şeyler sadece makas,çamaşır suyu,iğne,iplik,zımba,süsler... :)
Evet yapılışı o kadar kolay ki... en azından artık daha çok kullanabilirim bu kotu ! :)


  • ilk resimde gördüğünüz üzere,üstüme giydim ve cizdim.
  • daha sonra banyoda camasır suyunu birseyin içine koyarak uçlarına döktüm.Daha sonra kurumasını bekledim.
  • 3.aşama ise kenarlara zımba dikmek oldu.
  • 4aşama ise aslında 3 ile aynı anda yaptım paçalarını biraz söktüm.Büyük ihtimalle daha da sökmeye devam ederim.
  • son olarak gördüğünüz fotografta ise birkac eski düğme ile hareketlendirmek istedim.Devamlı değişiririm sanırm.
Ama artık eskisinden çok giyerim :)


KOCAMAN SEVGİLER !

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri