2013-2014 Kış Trendleri



Evet biliyorum deniz kum güneş çok güzel.Hatta sadece ışıldayan elbiseler,kısa şortlar bizi kurtarıyor fakat unutmamak gerekir ki kış kapıda.
Biraz sizler için dedikoduları okudum da biraz bilgi çıkardım aman sessizce anlatıyorum hemen duyumları ! 
Duyduk Duymadık demeyin Moda Tutkunu arkadaşlarım;
Öncelikle sıralamam gerekirse,deri kadife bizimle bu yıl yine ama işlemeleri çok göreceğiz...turuncu tonları kahve tonları yeşil tonları revaşta.Ben pek kullanmayı sevmesemde morda bizimle.Ama yine böyle post gibi olan kabarık kumaşlar,elbiselerde bize eşlik edecek.Dolaplar yenilenecek illa ki ama benim önerim olanları değiştirmeniz.Çünkü bizde olanlar bunlar zaten.Şimdi dedikoduları aldığım kaynaklardan bulduğum birkaç resim ile postumu bitiriyorum ve sizi seviyorum.!






Kocaman sevgiler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri