Yeni Modaya ayak uyduruyor muyuz?

Evet artık yeterince fazla görüyoruz değil mi platform taban spor ayakkabıları.Önlerinde taşlar tüller sarkan converse tarzı platform spor ayakkabıları.Aman allahım ne kadar uzun oldu öyle adı.Herneyse ama ben seviyorum bu modelleri.Çünkü ben rahatıma düşkünümdür yani ayaklarım rahat olsun isterim ama boyumla çokta barışık biri değilim,uzun olmakta isterim.Ondan dolayı bu iş benim için güzel böyle platform taban sandalet kullanıyorum ama bunlarda ilgimi çekmiyor değil ben alıyorum birtane haydi sizlerde bu kervana katılın derim kızlar benden söylemesi.(Benim hangisini en çok beğendiğimi söylememe gerek var mı?ben yinede söylüyorum tabiki turuncu)







Kocaman Öpüyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri