Uzun bir ara...

Neler yaşandı neler...
nereden başlayacağımı bilemiyorum şuan,aslına bakarsanız bir eğitim süresindeydim geldim bitti ama geldiğimde yaşadığım manzara karşısında şok oldum.Nerelere geldiğimizi direnişimizi görüp utancı ve gururu birlikte yaşadım...Denenecek o kadar çok sey var ki.yazılanlar çizilenler bizi yeterince etkiliyor ama yaşananlar daha çok etkiliyor.Ölen yaşıt arkadaşlarımız,orantısız güçler... falan derken inanılmaz zor günlerin başındayız.Şuan sadece izlenim içinde olduğum bazı konular var.Bu süreçler var iken size paylaşabileceklerim maalesef yok.Güzel sabahlara uyandığımız,arkadaşlarımız zor durumda olmadığı,zor günlerin ardından doğan güneş ile birlikte kaldığımız yerden devam edip sizler için aldığım eğitim kamp dönemimden bahsedeceğim.Kendinize dikkat edin.Unutmayın sağduyulu olalım.Ne olursa olsun.Bu vatan bizim.
SEVGİ İLE KALIN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri