Bikini modelleri ve seçimi

Canım arkadaşlarım uzun zamandır yazacağım yazacağım diyip ertelediğim bir post tu bu :)
Bugune kısmet oldu.Şimdi sizlere birkaç öneride bulunacağım,vücut ölcülerimize uygun seçimler yapmamız adına biraz araştırma yaptım ve sizlerle paylaşıyorum.Öncelikle insanlar vücudunu tanımalı ve ona göre giyinmeli düşüncesinin tam destekçisiyim.Onun için görüneni daha da kötü göstermenin lüzumu yok değil mi :) ? 
Şimdi kız arkadaşlarım benim önerilerimde göğüs ölçüleri kücük olan arkadaşlarım mutlaka detaylı bikini üstleri tercih edebilir.Fakat ölçüleri büyük olanlar öyle katlı katlı modeller yerine tamamen kapatıcı modeller seçmelidir,örneğin bantlar ile yukarıya dogru baglananlar ile örneklerini şimdi sizlere sunuyorum. Keyifle takip edeceğiniz bir yazı olsun 
KOCAMAN Öpüyorum.

İşte küçük ölçülere sahip arkadaşlarım için öneriler;








Büyük ölçülere sahip akadaşlarım için öneriler;
(özellikle desenli,karışık desenli seçmeleri ile göz yanılmacası yapılabilir.)








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale