Seni Seviyorum Abim

                                            


  Bu günün benim için önemi büyük.Hayatımdaki en önemli erkek;abimin doğum günü.Onun sayesinde ben böyle olabildim.kendime güvendim kendim verdim kararlarımı bana güvendi hep,evet bazen yanıldım kabul ama bir daha yapmam aynı hataları.Şimdi bugünün kahramanı abim.
  Küçüklüğümüzde birbirimize aşık büyüdük biz.En yakın dostumuz birbirimiz olduk.Beraber oynadık bütün oyunlarımızı..ben onun için maç yapardım o benim için benim oyunlarımı oynardı.Hep beni kandırdı belki paralarımı çaktırmadan alırdı ama beni severdi belki de çok severdi.Şimdi düşünüyorum da benim beklentilerimi yükseltmiş abim.Öyle biri yok benim çevremde...
  Hep benim kahramanım o.Evet benden çok farklı benim kadar konuşmaz,benim kadar sosyal değildir ama bizim en büyük ortak noktamız şudur ki hep iyiyi düşünürüz belki de fazla iyiyiz şu durum için ama birgün biz kazanacağız bundan şüphem yok.
Şimdi bu günün armağanı olan abim;


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ ÇOK SEVİYORUM.






                                                              Küçük belki de şımarık kardeşin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri