En çok kullandıklarım

  Benim en belirgin özelliğimdir tavsiye.Yakın çevrem bilir ben birşeyden fayda görünce herkesin kullanması için reklam yaparım en önemli reklam budur bence.Gerçekten benim için önemli bazı ürünlerim var onları sizinle paylaşmak istedim hep benimle olanları şimdi size tanıtmak istiyorum bu postumun devamını da yapmayı planlıyorum...
 Benim için pudra önemli birsey değildir,çünkü kullandığım zamanlar çok nadirdir.Fakat almak için her gittiğimde bu ürün ile dönerim.Sanırım ilk pudramı aldığımda lisedeydim ve bu ürünle başladım öylede devam ediyor.Adıda mucize pudra diye geçiyor laf aramızda ismi ile beni çekti sanırım.Kesinlikle çok memnun kaldım.




 Bu ürün işte benim vazgeçilmezim.Aslına bakarsanız onca para döktüğüm ürünlerde bile onlardaki geri dönüşümü almadım ben.Sanırım benim kirpiklerime uyumlulugu bir gerçek.Ben öncelikle pembe olanı kullanıyordum.Çokta memnunum ama biz bayanlar bazen değişim istiyoruz ya ondan dolayı farklı bir ürün almak için gittiğim dükkanda arkadaşlarımın önerilerini anımsayarak yine benim markamdan vazgecemeden sarı rengini denemeye karar verdim ve sonucu ikisinide kullanıyorum :) biri volume verirken biri ayırıyor.Sarının fırçası ince ve sert iken pembe ise kalın uçlu.Mutlaka deneyin...


 Nivea bana hep küçüklüğümü anımsatır onunda verdiği etki ile ilk aknelerle tanıştığımda aldığım ürünlerimin içindeydi bu marka.Daha sonrasında ondan çokta vazgeçemedim çünkü cildime gerçekten iyi geliyor.Eskiden makyajı silmeyi ihmal eden ben artık bu konuda çok hassas ondan dolayı makyaj silme işleminden sonra bu ürün ile son jübilemi yapıyorum ve bu şekilde uyuyorum :) 
Cildime iyi geliyor denemelisiniz.


 Benim için koku herşeydir.Gün boyu benimle olan en yakın arkadaşım.Nedense onu hiç değiştirmedim.Bu koku ve markadan çok memnunum.Mutlaka bu ürünü denemelisiniz :))
Bu ürünü nereden bulabilirsiniz inanın bilmiyorum satış yerlerini ama ben kendisini kuaförümden aldım.Ve inanılmaz memnunum ondan.Parafin bilirsiniz ki cildimiz için çok önemli normalde bu ürünü manikür ve pedikür sonrasında uyguluyorlar,bende çok memnun kaldım ve satın aldım normal nemlendirici gibi elime bile sürdüğümde çok güzel oluyor.Manikürümü evdede yaptığım için benim çok işime yaradı çokta memnun kaldım aklınızda olsun :)
Bu da bir arkadaşımın önerisiydi yine hatta hediyesi.Ben günlük hayatımda çokta ruj kullanan biri değilimdir.En fazla parlatıcı kullanırım.Fakat bu ürün ise benim ön yargılarımı yıktı çünkü çok doğal duruyor.Ve dudaklarda kötü bir kıvam bırakmıyor.Şiddetle tavsiye ederim sizlere.





Evet bunlarda benim nacizane önerilerim olsun sizlere.Benden çok daha bilgili blogger arkadaşlarıma sesleniyorum sizler kadar tecrübeli değilim fakat kullanıp beğendiğim ürünler bunlar.Bence imkanınız oldukça bu güzel ürünlerle tanışmalısınız.Hepsi birbirinden güzeller.


Hepinizi öpüyorum!!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri