Gömlek çılgınlığı

Hangimiz giymiyoruz tayt ve pantolonlarımızın üstüne GÖMLEKLERİMİZİ.Benim son zamanlarda vazgeçilmezim oldular.Renk detayının olmasıyla yetinmeyen gömleklerimiz artık dantel zımba ekleri eklenmesiyle her ortamda kullanabilecek bir trend halini aldı.Peki bu gömlekler neler nasıl kombinleyelim o halde haydi inceleyelim mi? 







  1. gömleğimiz benim vazgeçilmezim son zamanlarda.En kolay rahatlık şıklık ikilisini çağrıştırıyor. Sizin için nedir ne değildir bilmiyorum ama...Bence ilk sıralarda yer alıyor gömlekler içinde.
  2. gömleğimiz ise Tül gömlekler ise özel günlerde kolay şıklık için kombinlenebilir.Transparan oluşu biraz daha özel yaptığından günlük kullanılmamasından yanayım fakat kullananlar ile karşılaşmıyor değiliz değil mi?
  3. gömleğimiz ise; Bana tamamen baharın habercisi gibi geliyor önden bağlamalı gömlekler renk ve desen çeşitliliği cezbedici 
  4. gömleğimiz tamamen detaylı gömleklerimiz kollarında dekolte yada yaka detayları olan gömleklerimiz aslına bakarsanız artık yaka dekoltesini çok görür olduk en iyi markalar ve 2.sınıf markaların üretimi hızlandırdığı yaka dekoltesi şimdilik çok kullanılıyor. Tercih sizin ama güzel detaylar var ben en çok kol detayını sevdim.


Şimdilik bu kadar gömleğimiz yeterli sanırım :) Gömlekler ile kısa sürede şık olabiliriz kızlar mutlaka dolaplarımızda olsun.

TÜM RENKLER SİZLERİN OLSUN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri