Erkek okurlarımın dikkatine


Şimdi çocuklar,bayanlar derken aman ihmal etmiş olmayayım.Şu sıralar biraz yoğun bir tempo oldu benim için anca sizlere zaman ayırıp yaz sezonunu acıyorum baylar;
Şimdi artık biliyoruz ki beyler içinde renkler geliyor yaz ile beraber gerek tişörtlerde gerek şortlarda son zamanlarda daha da çoğalan pantolonlar bile renkli. Ne kadar beğeniyorsunuz derseniz açıkcası herkese yakıştırmıyorum.Ama yakışanada yakışıyor.
Şimdi sizin için seçtiğim tarzları ekliyorum,tabiki örneklerimiz.Çünkü şort ve yumuşak deri ayakkabılar zaten benim için en güzeller ama tabiki tarzınıza en yakın olanı bu yazda giymeye devam edin unutmayın size yakışan sizin yakıştırdığınız.Bunlar ile sadece hoşunuza gidenleri ayırt etmenize yardımcı olmak istiyorum :)
Mutlu güzel haftasonları olsun.








Mutlaka giydiklerinizde renkler kullanın,aksesuar nedir demeyin! saat kullanın en basitinden.Ayrıca renkli ayakkabınız olsun bir tane ve tabiki ornek verdiğim ayakkabı çeşitlerinden.Bu yaz sizde renklerle tanışın :) şortlarınızın altına giydiğiniz ayakkabı çok önemlidir.Pantolondaki gibi saklama şansınız yok...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri