Çekiliş ile Gelen Mutluluk

  Bugun parfümüme kavuştum.Öncelikle belirtmem gereken Sevimin çok tatlı bir iletişimi olmasıydı.İnanılmaz sıcak bir mail aldım ve çekiliş sonucunu öğrendim.Sevimde makyaj tutkusu blogunun yazarıdır.Hala blogunu ziyaret etmediyseniz mutlaka tıklamalısınız.Çünkü içten ve faydalı bilgilere sahip.
  Mailin sonrasında bilgi paylaşımını yaşadık ve hemen göndermesiyle bugun elime geldi.Mis gibi almanya kokuyor :) Oralarda gelmiş olan bu güzel kokum.Çok güzel kokuyor.Tıpkı paylaşımları kadar.  ESSENCE'İN Like a trip New york kokusuna bayıldım.Burda da bulmayı hayal ediyorum devamlılığı için.Hemde benim için tasarlanmış turuncu :)) 
Sevimcim çok teşekkür ediyorum sana bu güzel koku ve çekiliş için. 




Yorumlar

  1. Ayyy, ne kadar tatlisin! Cok sirin bir gülümsemen ve cok tatli bir yüzün var <3 Icim isindi resmen :-) Begenmene o kadar sevindim ki! Parfüm her zaman riskli bir seydir, internet üzerinden daha önce hic kokmadigin parfümü begenmen neredeyse imkansiz, ama sen begendim deyince icim rahatladi! <3 Coook sevindim canim, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
  2. çoook güzeldi,şu sıralar kendi parfümlerimi pek görmüyorum.Çokta güzel bir iletişimin olmasının da etkisi büyük.Takipteyim.
    Makyaj tutkusunun güzel bir armağanıda sen oldun parfüm dışında.İltifatlar içinde ayrıca teşekkür ederim. çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri