Birsen Tezer

İçten gelen bir ses,bir söz,bir eşya bırak ardından...belki senden sonra gelenlere ışık olur yürünen bu bilinmezde..

Birsen Tezer






Kendini böyle güzel anlatmış benim anlatmama ne gerek var ki mutlaka dinlemelisiniz... :)
Müzisyenim... İ.T.Ü Türk Müziği Devlet Konservatuarı mezunuyum. 1988 yılından beri profesyonel olarak müzikle ilgileniyorum. Kanun çalarım ama virtüöz değilim, kendime eşlik edebilecek kadardır çalmalarım. Müziğe bakış açımın evrensel olduğunu söyleyebilirim ve müzik zevkim de bu yöndedir. Bunca yıl boyunca benim müzik anlayışıma göre önemli müzik adamlarıyla aynı sahneyi paylaşma onuruna eriştim. Stüdyo ve sahne çalışmalarımızı dostluklara taşıdık ki hayatın anlamının üretmek olduğunu onların ışığı sayesinde fark ettim. Yirmi üç senelik müzik yolculuğumdan sonra arkadaşlarımla 2009 yılında ilk albüm ''Cihan''ı oluşturduk ve şu anda da ''İkinci Cihan'' yolda. Bir yandan üretim devam ederken, uzun zamandır birlikte müzik yapmaktan keyif aldığım arkadaşlarımla çeşitli mekanlarda canlı performans sergilemeye devam etmekteyiz. Sözün bitmediği yerdeyiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri