Buse Terim

Artık ismini duymayan kaldı mı bilmiyorum.Ama ben şuan Buse Terimden çok farklı bir yön ile bahsetmek istiyorum.Artık Buse kendi ismi ile ses getiriyor bu da onun hayallerinin büyük kısmını gerçekleştirdiğinin göstergesidir...Ne bileyim artık organizasyonlarda defilelerden kesitleri bize canlı canlı yaşatan bu güzel isim soyisminin çok daha ötesinde işler pesinde.Artık çok sevdiğimiz grupların dizaylarında ismini yazmış bile.Artık BT amlemi heryerde olmaya başlamış.Tabi ki okuduğu okul,sosyal çevre önemli ama Buse süper bir azim ve hırs ile tırmanıyor merdivenleri işte beni bu çok mutlu ediyor...
Ne mutlu ki Buse herşeyin ötesinde süper bir modacı olma yolunda.Ve onu sanırım okul dönemlerinden beri takip ediyorum.Her geçen gün renkleri çoğalıyor,bakış açısı değişiyor.Laf aramızda belkide büyüdüğü içinde bana böyle yansımış olabilir ama :)) renkleri ve enerjisi hepimize bulaştı bile.Bence gurur duyulacak işler yapıyor yapacakta.
Şimdi bazı yorumlar oluyor görüyorum olumsuz eleştiriler ama bence o kişilerin tanımı;isminin önüne geçen başarısının hoşnutsuzluğu.Süpersin buse devam TAKİPTEYİZZ....



BT 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri