Sevgili kız arkadaşlarım dikkat saç renklerine



2013ü 2033 ü yok olayın aslında,her zaman için geçerlidir ki bayanlar saçlarıyla uğraşmayı sever.Nasıl mı moralimiz bozulur renk değiştiririz kestiririz,kendimizi kötü hissederiz saçlarla uğraşırız,mutlu oluruz uğraşırız,yılbaşı gelir uğraşırız,bayramda seyranda... bu böyle uzar gider.
Aslında bu sefer moda bizden yana..Artık herkes geri dönüyor doğal renklerine çünkü artık doğal renkler moda koyular moda aslına bakarsanız zaten kışın başkada gitmez bence ama yinede değişiklikler istiyor insanoğlu.
Eee ayrıca artık bir kısa trendidir gidiyor bende bir dönem kısa yapmıştım saçlarımı bilmem sizinle paylaştım mı ama hemen göstereyim.Aslına bakarsanız çokta kolaydı ondan rahattım.Ama tabiki saç toplamak istiyor insan bir süre sonra.Ondan dolayı ihtiyaç duydum ve artık uzun ve doğal renginde.Şimdi 2013 saç renklerine bakında bunların klasik türk bayanlarının doğal saç rengi olduğunu anlayın istiyorum :)







En güzel saç henüz boyanmayandır bence :))) 
MUTLULUK PEŞİNİZDEN AYRILMASIN.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri