eğer halsizlik ve boğaz ağrısı çekiyor iseniz sizde bizdensiniz :)

  Bugünlerde hastaneler gayet dolu.Bunu yaklaşık 3 gün önce öğrendim.İnanılmaz bir salgın var herkes grip sokaktaki sanırım 3 kişiden 2si grip şu sıralar bende bu kazazedeler içindeyim :)
Neyse olan oldu ondan bir an önce doğal antibiyotiklere saldıralım tabiki bunlar nelerdir??
  • İlk önce çok öksürük çekenler mutlaka bal ve karabiberi yemeli.
  • İkinci olarak ıhlamur,nane limon ve adaçayı en yakın arkadaşınız olsun.Bol limon ile.





  • Ayrıca birde uygulayanlardan öneriler ben kendim henüz denemedim yumurta sarısı bal limon mandalini karıştırarak elde edeceğiniz karışımda bir nevi antibiyotik görevi üstleniyor.
  • Ve en önemli vitamin kaynaklarımız portakal limon ve nice diğer meyveler bizi bu dönemlerimizde en sıkı dostumuz olsun.
   Biraz hapşuruk biraz üşüme ile başlayan bu durumu biraz hafifletebilir belkide bu öneriler.Kesinlikle şansımızı bunlar üzerinden denesek çok daha iyi olmaz mı? İlaçlar biryere kadar vücudumuzu bizler daha iyi tanırız ilkesinden yola çıkıp doktora gitmemezlik yapmayalım tabiki ama bunları da yanında extradan yapalımda şu mikropları yok edelim biran önce.



                                    Bugünün özellikle vurgusu o halde ;
          

                                                                 SAĞLIKLA KALIN :)

 (bu arada çok yaşayın :) )  


Yorumlar

  1. boğaz ağrısı yazmışın onunla alakalı bişi yazmamışın grip ne alaka!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,kusura bakma içeriklerim çalındı görsellerim gitti yani ben sildim ondan bir anlatım vardı öneri yani. Üzgünüm 😊

      Sil

Yorum Gönder

Hadi fikrini paylaş :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri

Pizza Locale