2013 Modası

EvET başlığımız sanırım ki doğru 2013 modası bunu son zamanlarda dergilerde ana sayfalarda çok gördük farkındayım ondan sizi sıkmadan kısaca değineceğim evet bu kış için trendler neler belirlendi o halde başlasın renkli dünyadaki keşfimiz   ...


1) Kızlar evet demoda olamayan bordo rujlarımız artık sadece özel günlerde değil günlük hayatta daha çok kullanılmak için hazırlanmalı.Ben kişişel düşüncemi eklersem hep dikkat çekici oldugunu düşündüğüm için hep silerdim sürdüğümde.Yada bana fazla gelirdi karşıda görüncede bayılırdım.Fakat artık onlar ön raflarda lütfen :)



2) Evet benim en çok sevdiğime geldik turuncu modası :) herşey heryer turuncu olsun kızlarr :))



3) Kış geldiğini hissettirmeye başladığı şu günlerde dolaplardan çıkmaya hazırlanan ve bu seneninde gözdeleri olacak olan yağmur botlarımız :)





benim en sevdiklerim yağmur botları :))
4) Güzel kolyeler kolyeler... Benim en sevdiğim aksesuarların başında gelir ondan önce olan yüzüklerden hemen sonra :) 


Kolyeler genelde cok basit bir elbiseyi canlandıran şık veya spor renkli olmasına yön veren en güzel detaydır. O zaman şimdi o detaylar yenilensin ve kıyafetlerimizi tamamlasın.

5) Vazgeçilmez kış kıyafetlerimizde tabiki montlar baş tacı.Her türlü ayrıntıyı kapatır ve bizi tamamlar.Tabiki trencler bizim vazgeçilmezlerimiz sonra kaşeler unutmadan pançolara biraz veda etmiştik fakat 2013 te bizimleler ...

6)En güzel detaylardan biride şallar bize 2013 te eşlik edecek olması... Ne güzel herkes hareketlenip biraz renklense...




Evet şimdilik benden bu kadar devamı tabiki olacak ... :))
    



                                                         En güzel moda sizin sevdiğiniz size yakıştığına inandığınızdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pizza Locale

Tuğba Ünsal'ın müthiş seçimleri